در حال جست و جو
Loading...

انواع بدلیجات

بدلیجات معمولا از فلزاتی مانند: استیل، تیتانیوم، برنج و مس ساخته میشوند که همیشه سازندگان تلاش میکنند که زیورآلات یا بدلیجاتی که میسازند کاملا مشابه اصل آن باشد.
در ادامه به معرفی انواع بدلیجات میپردازیم:
استیل
فلزی محکم و با استقامت است و دارای درخشش و حساسیت کمی روی پوست ایجاد میکند. این فلز کمتر دچار خش میشود و عمر طولانی دارد. رنگ ثابت آن باعث پرطرفدار بودن آن نسبت به دیگر فلزات شده است.


مس
یکی از فلزاتی است که اغلب به صورت قرمز یا نارنجی است. از لحاظ ساختاری بسیار نرم و قابل انعطاف است و در ساخت زیورآلات دیگر هم کاربرد دارد. امروزه از مس به عنوان یک پوشش تزئینی هم استفاده میشود.
برنج
برنج علاوه بر درخشندگی انعطاف پذیری بالایی دارد که میتوان با استفاده از آنها بدلیجات های پرنقش و نگاری ایجاد کرد. اگر به خوبی از بدلیجات برنج استفاده کنید، سالهای سال درخشندگی‌شان را از دست نمیدهند و مثل روز اول برای شما کار میکنند. تنها بدی این فلز این است که نسبت به استیل حساسیت بیشتری برای پوست ایجاد میکند.
تیتانیوم
تیتانیوم هم درخشندگی خوبی دارد.قیمت بدلیجات با این جنس معمولا مناسب است و افرادی که حساسیت پوستی دارند زیاد نمیتوانند از این بدلیجات استفاده کنند.این فلز در برابر شرایط آب و هوایی حساس است و ممکن است رنگش را از دست بدهد.
•    نیم ست، گردنبند، پابند، دستبند، انگشتر و گوشواره از انواع بدلیجات زنانه است.
•    دکمه های سرآستین، گردنبند مردانه، دستبند مردانه، انگشتر مردانه هم از بدلیجات مردانه است
ویژگی و خواص های بدلیجات و زیورآلات
یکی از تاثیرات مهمی که روی پوشش ظاهری و پرستیج شما نقش دارد، استفاده از بدلیجات است و حتی با پوشیدن ساده ترین لباس ها هم به شما جلوه درخشانی میدهد.
نکته: باید توجه داشته باشید که خودتان را در بدلیجات و زیورآلات غرق نکنیم. به چشم دیگران یک مجسمه ی تزیین شده با فلزات نباشیم و این یکی از هنرهای شماست که با یک ترکیب یا چند زینت لوکس کوچک تاثیر زیادی بر دیگران بگذارید.
مناسب با رنگ پوستتان جواهرات مناسبی را انتخاب کنید
پوست سفید: به جای زیورآلات طلایی رنگ، از نقره ای استفاده کنید. چرا که درخشندگی نقره باعث زیبایی و جلوه بیشتر پوستتان میشود.
پوست گندمی(رنگی مابین سفید و برنزه): از بدلیجات طلایی و ترکیب آن با رنگ طلایی صورتی(رزگلد) برای جلوه پوستتان استفاده کنید.
پوست برنزه یا سبزه تیره: ترجیحا از زیورآلاتی که ترکیب رنگ نقره ای و طلایی دارد، استفاده کنید.

بدلیجات

پست های اخیر

Post

کثرا مروارید رو به اشک فرشته یا اشک ونوس میشناسند. بعضیا هم دریتیم یا دردانه میگویند.
اما تعریف این دُر، فراتر از اینهاست. مروارید، گوهری زیباست که درخشندگی و تلولو خاصی دارد و جنس آن هم سفت و سخت است.
درشکل های ست مروارید و نیم ست مروارید جهت استفاده به عنوان زیورآلات و استفاده در طلا و جواهرات ساخته میشود و در جشن ها و مهمانی های کوچک و بزرگ کاربرد زیادی دارد.
مروارید در شکل های کروی، گلابی،دکمه و سایر اشکال دیگر که حالت نامنظمی دارند ساخته میشود.

ادامه مطلب
Post

بدلیجات معمولا از فلزاتی مانند: استیل، تیتانیوم، برنج و مس ساخته میشوند که همیشه سازندگان تلاش میکنند که زیورآلات یا بدلیجاتی که میسازند کاملا مشابه اصل آن باشد.
در ادامه به معرفی انواع بدلیجات میپردازیم:
 

ادامه مطلب
Post

استفاده اززیورآلات و بدلیجات برای تمامی افراد لذت بخش است زیرا هم متنوع بوده هم ارزان قیمت و میتوانیم در مراسم های مختلف از آن استفاده کنیم.
امروزه طرح های زیبایی از انواع بدلیجات ها ساخته و ارائه میشود که در دونوع اسپرت و طرح طلا مناسب تمام سلیقه ها میباشند.
برندهایی مثل سواروسکی با وجود اینکه طلا و نقره نیستند اما بسیار ریزنقش و کیفیت خوب و درخشش خیره کننده ای دارند. شما میتوانید با هزینه ی خیلی کمتر از طلا زیورالاتی درخشان را تهیه کرده و با لباس هایتان به راحتی ست کنید.
همچنین میتوانید از بدلیجات ارزان قیمت و با کیفیتی خوب برای ست کردن با لباس ها، رنگ لاک و یا رژ لب و غیره استفاده کنید.
 

ادامه مطلب

0 نظرات

پیامی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند

خانه

فروشگاه

حساب کاربری

سبد خرید

پیگیری